שאלות פופולריות
לקוחות חדשים
כן, התשלום עבור ההגנה על המכשיר הוא חודשי וגובהו תלוי בסוג המסלול שבחרתם.
הסכום ייגבה מדי חודש באמצעות כרטיס האשראי שתמסרו בזמן הרכישה או בתשלום אחד (מוזל) עבור שנה מראש.
אם תצטרפו עד לתאריך ה-15 בכל חודש, תשלמו עבור חודש מלא, אך אם תצטרפו אחרי ה-15 לחודש, תשלמו החל מהחודש שלאחריו ולמעשה תיהנו מעד חצי חודש ראשון חינם.
מכשירי עסקן תומכים בשני כרטיסי סים בהתאם לדגם שתבחרו (שימו לב שישנם מכשירים התומכים בסים אחד בלבד). ניתן להכניס גם סים כשר אך סים אחד לפחות מבין השניים צריך להיות עם חבילת גלישה סלולרית.
בוודאי, עם עסקן אתם מוגנים לחלוטין ובצורה חלקה בכל מקום בעולם.
מכשירי עסקן תומכים בכל רשתות הסלולר בישראל למעט חברת We4G.
בשמחה, רק שבאתר שלנו אין אופציה כזו, לכן תצטרכו לבצע רכישה טלפונית ולבקש מהנציג לשלם בהעברה בנקאית.
מכשירי עסקן מגיעים עם אחריות יצרן של היבואן הרשמי של סמסונג. האחריות היא ל-12 חודשים מהקנייה ומכסה כל נזק חשמלי שלא נגרם כתוצאה משימוש לא נכון במכשיר.
מערכת ההגנה שלנו מוכרת ומאושרת רשמית ע"י סמסונג ולכן אינה פוגעת באחריות, אך זכרו כי כל שינוי אחר במערכת ההפעלה של המכשיר, או התקנה של תוכנות ממקורות לא רשמיים, עשויים לגרום לתקלות במכשיר, לאובדן או נזק לנתונים ולביטול האחריות ע"י סמסונג.
בהחלט! תוכלו להצטרף לעסקן עם המכשיר הקיים שלכם או מכשיר חדש שבחרתם לקנות במקום אחר.
בעלות התקנה חד פעמית של 299 ש"ח אנו נתקין על המכשיר שלכם את מערכת ההגנה בצורה פשוטה וקלה הנעשית מרחוק באמצעות טכנאי שנמצא איתכם על הקו לכל אורך התהליך, כך שלא תצטרכו אפילו לצאת מהבית.
שימו לב כי השירות זמין במכשירי סמסונג עם אנדרואיד 11 ומעלה בלבד.
עפ״י הוראת גדולי ישראל, מכשיר סמאטרפון כשר מאושר לצרכי פרנסה בלבד, לכן, בחורי ישיבות ובנות סמינרים לא יוכלו לרכוש מכשיר עסקן.
הממוצע הוא תוך 4 ימי עסקים, אך לרוב המקומות המרכזיים בארץ המכשיר יגיע בדרך כלל מהיום למחר.
בוודאי! חייגו 02-9404050 בשעות הפעילות ונשמח לענות לכם על הכל.
תוכלו גם להשאיר את פרטיכם בלשונית 'דברו איתנו' באתר עסקן ואנו נחזור אליכם במהירות שלא הכרתם ביום העסקים בו נשלחה פנייתכם.
לקוחות קיימים
שאלות כלליות
בכל תקלה או שאלה בנושאי חנות האפליקציות, כשרות, חסימות וכדו׳ – ניתן לפנות אלינו דרך אפליקציית השירות 'עסקן service', ואנו נשמח לספק שירות מהיר ומקצועי.
בכל תקלה במכשיר עצמו ולמימוש אחריות יצרן: המצלמה לא עובדת, המכשיר תקוע וכדו׳ – ניתן לפנות ישירות למוקד השירות של היבואן הרשמי של סמסונג ישראל בטלפון 6963*.
התשלום החודשי הוא עבור תפעול ההגנה והשירות על המכשיר שלכם, לכן יש לשלמו בכל התקופה בה הנכם משתמשים במכשיר העסקן.
במידה ואיבדתם את מכשיר העסקן שלכם, או אם ברצונכם להשביתו משימוש, צרו איתנו קשר על מנת להפסיק את החיובים אך זכרו כי המכשיר ינותק מיידית מחיבור לאינטרנט, ולא יהיה ניתן להשתמש בו בחנות האפליקציות, לגלוש בדפדפן או באפליקציות אחרות המותקנות עליו ודורשות גישה לרשת.
כן, בתוך אריזת המכשיר שרכשתם תמצאו עלון מידע מפורט לשימוש יעיל במכשיר, עם מידע חשוב שאנו ממליצים לקרוא לפני השימוש.
בכל פניה הנוגעת לחנות האפליקציות, כשרות, חסימות וכד׳ – באמצעות אפליקציית השירות 'עסקן service' שם נשמח לספק לכם שירות מהיר ומקצועי.
אם לא הצלחתם לשלוח פניה, התקשרו למוקד עסקן בשלוחה 2 ונציג שירות שלנו ישמח לטפל בבעיה.
אפשר לשלוח פניות בכל שעות היממה! מרגע שליחת הפניה היא מועברת אוטומטית לצוות נותני השירות שלנו ונציגינו יטפלו בה במהירות בשעות הפעילות.
זמן ההמתנה לקבלת המענה הוא בין דקה אחת ל-24 שעות מפתיחת הפניה בהתאם לעומס הפניות:), אך אנו עושים כל מאמץ לענות ולטפל בהקדם האפשרי תוך מתן עדיפות למקרים דחופים.
קודם כל תתחדשו! כעת הכניסו למכשיר את כרטיס הסים שלכם וודאו שכפתור 'נתונים ניידים' פעיל או שהמכשיר מחובר לרשת אלחוטית (WI-FI), אחר כך פתחו במכשיר את חשבון הגוגל שלכם או צרו חשבון חדש, זהו, עכשיו תוכלו להיכנס לחנות עסקן ולהתחיל בהתקנת האפליקציות שאתם צריכים.
אפליקציות
ראשית אנו בודקים את הצורך האפליקציה, במידה ואכן ישנו צורך באותה אפליקציה, אנו מבצעים סט בדיקות מחמיר כדי לוודא שבאפליקציה אין תכנים שאינם ראויים. מלבד התכנים בתוך האפליקציה, אנו מבצעים חסימה של כל יציאה לאינטרנט שמובילה לתוכן לא ראוי מתוך האפליקציה.
עם סיום הבדיקות, אנו מביאים את האפליקציה לאישור מפקח הכשרות ועם קבלת האישור, האפליקציה תעלה לחנות וניתן יהיה להוריד אותה משם.
השימוש באפליקציות הינו באחריותכם בלבד, ולכל אחת מהן יש מפתח עצמאי שהוא האחראי לתפעולה ותקינותה.
במידה ונתקלתם בבעיה באפליקציה שלדעתכם קשורה או נגרמת ע"י מערכת ההגנה של עסקן, פנו אלינו באמצעות אפליקציית השירות של עסקן ואנו נשמח לבדוק את העניין.
מרגע ששלחתם את הבקשה המפורטת, אנחנו מיד מתחילים בביצוע הבדיקות.
אנו מתחייבים להשלים את הטיפול בפרק זמן קצר ככל הניתן, ובין אם תשובתינו חיובית או שלילת, אנו נחזיר לכם תשובה לבקשתכם מיד עם סיום הבדיקה.
מכשירי עסקן מקבלים עדכון אוטומטי פעם ביום, אז אנא התאזרו בסבלנות ונסו להוריד את האפליקציה שוב מאוחר יותר.
אם לאחר 24 שעות עדיין אינכם מצליחים להוריד את האפליקציה, הפעילו את המכשיר מחדש ונסו שוב לאחר כשעה.
במידה ועדיין לא הצלחתם, פנו למוקד השירות באפליקציית 'עסקן service'.
נראה שחבילת הגלישה שלכם נגמרה וכעת אתם גולשים בקצב איטי יותר. בדקו מול חברת הסלולר שלכם את גודל החבילה ובחנו את האפשרות להגדיל אותה לפי כמות השימוש שלכם.
בכדי שחבילת הגלישה שלכם לא תיגמר באמצע החודש, אנו ממליצים להתחבר לרשתות אלחוטיות (WI-FI) זמינות כאשר הדבר אפשרי (בבית, בעבודה, באוטובוס ועוד), שימוש ברשתות אלו יציב ומהיר יותר מגלישה סלולרית וגם חוסך לכם שימוש בחבילת הגלישה הסלולרית.
קודם כל בדקו אם אין אפליקציות אחרות שיורדות ברקע.
במידה ואין, יש להיכנס להגדרות המכשיר > יישומים > חנות פליי > אחסון > נקה את כל הנתונים > אישור > לאחמ"כ להיכנס לחנות ולנסות להוריד שוב.
אם האפליקציה עדיין לא יורדת, פנו אלינו באפליקציית 'עסקן service' ונטפל בזה.
כנראה שהאפליקציה אינה מאושרת או שלא נבדקה ע"י המשגיחים מועדת הפיקוח. כדי להוריד אפליקציות שמאושרות להורדה, יש להיכנס לאפליקציית חנות עסקן.
חברת עסקן נותנת שירותי סינון למכשיר כדי שיהיה אפשר לעבוד איתו בצורה מוגנת, חלקה ותקינה, אך אינה אחראית לתפעול מיליוני האפליקציות הקיימות ברשת, וכמובן שאינה מסוגלת לתת הדרכה פרטנית כזו.
אם אתם מתקשים בתפעול אפליקציות אנו ממליצים להיעזר בחברים וקרובי משפחה או לחפש הדרכה באינטרנט.
כל האפליקציות המאושרות להורדה נמצאות באפליקציית חנות עסקן החדשה המותקנת במכשיר, במידה ולא מצאתם את חנות עסקן במכשיר, פנו לצוות השירות באפליקציית 'עסקן Service'.
יש לפתוח פניה לצוות השירות ולשלוח להם קישור מחנות Play (פליי) של האפליקציה שהינך רוצה.
(למציאת הקישור בחנות פליי, יש להיכנס לאפליקציה > שיתוף > העתק ללוח > פתח פניית שירות > הדבק)
תפעול המכשיר
צילום מסך ניתן לבצע בלחיצה של 2-3 שניות על כפתור הכיבוי ועל הלחצן התחתון בווליום, יחדיו.
במכשירים מתקדמים מדגמים מסוימים ניתן לצלם מסך ע"י העברת כף היד בצמוד ולרוחב המסך מצד לצד.
לאחר מכן, בפניה החדשה שתפתח יש ללחוץ על 'צרף קובץ' ולבחור בצילום המסך שנוסף לגלריה.
האפשרות לקניות אונליין היא דרך האפליקציות שמופיעות בחנות עסקן. במידה והאפליקציה אינה נמצאת בחנות,
תוכלו לגלוש לאתר בדפדפן, כאשר תמונות ודפים בעלי אופי שאינו תואם את הכשרות ייחסמו לצפייה כמובן.
תמיד אפשר לעבור בין מסלולים בעלות חד"פ של 59.90 ש"ח, למעט למצטרפים למסלול 'Waze בלבד' שאין אפשרות לשנותו למסלול אחר.
להעברת מסלול יש לעדכן אותנו באפליקציית 'עסקן Service' ואנו נטפל בבקשה בהקדם.