אפליקציות לשימוש יום יומי

אפליקציות

מכשיר הטלפון הסלולרי משרת את כולנו לאורך כל היום ועם הזמן אנו תלויים בו לצרכים שונים בתפעול השוטף של הבית ושל מקום העבודה. אחת משיטות העבודה החדשניות והפופולריות ביותר היא באמצעות אפליקציות. קיימות הרבה מאד אפליקציות שהומצאו כדי להקל על כל אחד מאיתנו בתחומים שונים של החיים ובדרך הזו אנו יכולים לטפל בנושאים שונים במהירות וביעילות. כדי להוריד את האפליקציות הדרושות לכל אחד, נכנסים לקטגוריה הרלוונטית בטלפון סלולרי כשר, נחשפים לכל האופציות הקיימות ומורידים אפליקציה שהיא המתאימה ביותר ושיש לה את כל האישורים הנדרשים כך שהיא כשרה ומותרת לשימוש.

במהלך הגלישה באתרי האינטרנט השונים, כאשר מחפשים פריטים לרכישה כמו לדוגמה ביגוד לילדים או ספרי קודש, נתקלים לא אחת באופציה של אתר תדמית אשר יש בו מידע רב שמסייע לגולש. בדרך זו הגולש רואה באתרים של ביגוד לילדים את כל המידות, הדגמים והגוונים הקיימים, כדי שיהיה לו קל יותר לקבל החלטות ולסמן את המוצרים שהוא מעוניין לרכוש. משם הדרך אל התשלום המאובטח היא קצרה ואפשר לתאם גם את מועד האספקה עד בית הלקוח, במועדים שהם נוחים יותר לבני הבית.

אפליקציות להכוונת הנסיעות

כאשר נוסעים ליעד שהוא לא מוכר, אפשר להשתמש באפשרות של התקנת אפליקציות שיעניקו את המידע על הדרך הקצרה והמהירה ביותר ליעד הנדרש. וויז כשר היא אופציה מעולה כיוון שבאמצעותה יודעים באילו דרכים לנסוע כדי להגיע תוך פרק הזמן הקצר ביותר למקום שאליו אנו רוצים להגיע. תוכנה זו מסנכרנת את הזמן ואת המסלולים על ידי תזמון של פקקי תנועה והפעילות של הרמזורים.

ברוב המקרים כאשר מכוונים וויז כשר, מגיעים במועד שנרשם על ידי אפליקציות כבר בתחילת הנסיעה, גם אם מדובר בנסיעה ארוכה שאורכת זמן רב. בדרך זו אפשר להוריד גם אפליקציות אשר מתזמנות את זמני האוטובוסים וגם אלו להזמנת מקומות ישיבה באוטובוסים של אגד בנסיעות ארוכות, כמו הנסיעה לאילת.

הפעלת בית חכם

מי שהתקין את האופציה של בית חכם, מתחבר לאפליקציה זו שקיבלה אישור. באמצעותה הוא יכול לבצע פעולות שונות כמו לדוגמה, הפעלת הדוד החשמלי חצי שעה או שעה לפני שמגיעים הביתה וכך יש לכולם מספיק מים חמים למקלחות. לפני ההגעה הביתה בקיץ דואגים להפעיל מרחוק את המזגן וכך כאשר נכנסים הביתה, הבית כבר ממוזג ונעים מאד. בדרך זו גם פותחים וסוגרים בשעה קבועה בכל יום את התריסים החשמליים ואת מערכת החשמל בסוף השבוע.

שיעורי למידה באנגלית

מי שנמצא בכל יום שעות רבות במכונית או בתחבורה הציבורית, יכול לנצל זמן זה לטובת לימוד אנגלית. הוא מוריד אפליקציות שקיבלו לכך אישור כמו לימוד אנגלית עבור דוברי עברית וכך הוא לומד לאורך כל הנסיעה פרק אחד או יותר מכך. בדרך זו עם הזמן רמת האנגלית שלו משתפרת באופן מפתיע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה שפנית אלינו!

אנחנו רק מסיימים
לסנן פה משהו ומיד עונים :)

בחרת מכשיר מעולה!

עכשיו נשאר רק לבחור את מסלול הסינון :)

בחירה מצוינת!

עכשיו נשאר רק לבחור מכשיר חדש :)

עדיין לא בחרת מכשיר!

רוצה לרכוש רק מסלול סינון למכשיר שכבר יש לך?
יש להסיר מהסל את המסלול שבחרת,
לחזור לדף המסלולים
ולבחור בכפתור למעלה - 'למכשיר שכבר יש לי'.

אנחנו בינתיים מחכים לך פה:)

עדיין לא בחרת מסלול סינון!

ההגנה שלך חשובה לנו, אז באפשרותך:

עובדים על זה, חכו פה רגע... בודקים את פרטי האשראי... מבצעים תשלום מאובטח... מאשרים את הרכישה במערכת... משייכים את הפעולה למנוי 'עסקן' שלך... מעבירים לביצוע צוותי השירות... מוודאים שלא שכחנו כלום... סיימנו, תתחדשו!

דילוג לתוכן