מדיניות החזרת מוצרים

להלן מדיניות "עסקן" בעניין החזרת מוצרים:

החזרת מוצר תתאפשר על ידי לקוח שהינו “צרכן" כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א 1981 , תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, בכפוף לתנאים הבאים במצטבר:

1.1 המחיר ששולם בעדו על ידי הצרכן עולה על 50 ₪
2.2 המוצר לא נפגם ולא נעשה בו שימוש (חיבור המוצר לחשמל ייחשב כשימוש במוצר)
3.3 המוצר מוחזר בשלמותו, על כל תכולת הערכה שסופקה
4.4 הלקוח הציג את חשבונית הרכישה או סרט קופה או פתק החלפה המעידים על ביצוע העסקה עמנו או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום
5.5 לא ניתן לבטל עסקה במקרים בהם הדין אינו מתיר לצרכן לעשות זאת.
6.6 קיים חיוב של דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, הנמוך מבניהם וכן חיוב נוסף עבור השליחות בסך 50 ₪.
7.7 המוצר לא נרכש באמצעות תווי קנייה, שובר מתנה או כרטיס מגנטי נטען.

הביטול יכול להתבצע באמצעות מתן הודעה מתאימה בדואר אלקטרוני [אימייל] בכתובת service@askan.co.il.

אם הלקוח מבטל את העיסקה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה למצגים שנמסרו לו על ידנו, או עקב הפרה של המוסכם בין הצדדים על ידנו, על הלקוח להחזיר על חשבונו את המוצר לכתובתנו שלעיל על כל חלקיו וזאת באריזתו המקורית.

במקרה שהלקוח ביטל את העיסקה על פי זכותו על פי חוק ובהתאם להוראותיו אנו נשיב לו את דמי רכישת המוצר. אם הביטול נעשה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה למצגים שנמסרו לו על ידנו, או עקב הפרה של המוסכם בין הצדדים ולא בוצע בו כל שימוש(חיבור המוצר לחשמל או הפעלתו ייחשב כשימוש במוצר), אנו נהיה רשאים לקזז מדמי הרכישה דמי ביטול בסך של 5% מסכום זה, וכן לגבות סך עלות השליחות הלוך ושוב עד לסכום של 100 ₪.

אין בכל האמור לעיל, כדי לגרוע מזכותנו לתבוע את נזקינו בשל הפחתת ערך המוצר כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו של המוצר בעטיו של הלקוח או בשל ביטול העיסקה.

אין במדיניות זו כדי לגרוע מזכויות הלקוח או מזכויותינו על פי כל חוק ודין.