מדיניות החזרת מוצרים

להלן מדיניות "עסקן" בעניין החזרת מוצרים:

 

  1. המשתמש רשאי לבטל הזמנה ו/או עסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן").
  2. מועדים למתן הודעת ביטול עבור מוצרים שנרכשו מהאתר– התנאים הקובעים הם אלו המפורטים בחוק הגנת הצרכן והתקנות הרלוונטיות כפי שיעודכנו מעת לעת. למען הנוחות, להלן התנאים לביטול הזמנה בעסקת רכש מרחוק.
    • 2.1 ברכישה של נכס/מוצר – עד ארבעה עשר ימים ממועד קבלת הנכס/המוצר;
    • 2.2 ברכישת שירות – עד ארבעה עשר ימים מיום ביצוע ההזמנה או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מבניהם.
    • 2.3 משתמש שהינו אזרח וותיק, עולה חדש או אדם עם מוגבלות כהגדרתה בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998 רשאי לבטל הזמנה בתוך ארבעה חודשים ממועד קבלת המוצר או קבלת מסמך המכיל את הפרטים המפורטים בסע' 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מבניהם וזאת בתנאי שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה למשתמש, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
  3. עסקאות שאינן ניתנות לביטול על ידי המשתמש. ברכישת מוצרים מסוימים, לא ניתן יהיה לבטל את ההזמנה, לרבות כמפורט בסעיף 14ג(ד) לחוק הגנת הצרכן:
    • 3.1 טובין פסידים;
    • 3.2 "מידע" כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ"ה-1995;
    • 3.3 טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה;
    • 3.4 טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
  4. בנוסף לאמור בסעיף 3 לעיל, במקרה של ביטול הזמנה של טלפון סלולרי לאחר שהותקנה עליו אפליקציה, יחויב הלקוח בסך של ₪299 בגין התקנת אפליקציה (להלן: "דמי התקנת אפליקציה"). יודגש למען הסר כל ספק, כי חיוב הלקוח עבור דמי התקנת תוכנה אינם חלק מדמי הביטול כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן.
  5. דמי ביטול. על פי חוק הגנת הצרכן, מפעילת האתר רשאית לגבות דמי ביטול במקרה של ביטול שלא עקב פגם או אי התאמה בשיעור של 5% ממחיר המוצר אותו רכשת או 100 ₪ לפי הנמוך מבניהם.
  6. ביטול הזמנה. ביטול הזמנה יעשה באמצעות פנייה בכתב אל מפעילת האתר בלבד, באמצעות שליחת הודעה לדוא"ל service@askan.co.il או באמצעות הטופס באתר.
  7. במקרה של ביטול הזמנה שלא מחמת פגם או אי התאמה, באחריות הלקוח להחזיר את המוצר על חשבונו אל משרדי מפעילת האתר.
  8. השבת התמורה. התמורה תושב למשתמש בתוך עד 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול כאמור לעיל באותה הדרך בה בוצע התשלום.

אין בכל האמור לעיל, כדי לגרוע מזכותנו לתבוע את נזקינו בשל הפחתת ערך המוצר כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו של המוצר בעטיו של הלקוח או בשל ביטול העיסקה.

אין במדיניות זו כדי לגרוע מזכויות הלקוח או מזכויותינו על פי כל חוק ודין.

תודה שפנית אלינו!

אנחנו רק מסיימים
לסנן פה משהו ומיד עונים :)

בחרת מכשיר מעולה!

עכשיו נשאר רק לבחור את מסלול הסינון :)

בחירה מצוינת!

עכשיו נשאר רק לבחור מכשיר חדש :)

עדיין לא בחרת מכשיר!

רוצה לרכוש רק מסלול סינון למכשיר שכבר יש לך?
יש להסיר מהסל את המסלול שבחרת,
לחזור לדף המסלולים
ולבחור בכפתור למעלה - 'למכשיר שכבר יש לי'.

אנחנו בינתיים מחכים לך פה:)

עדיין לא בחרת מסלול סינון!

ההגנה שלך חשובה לנו, אז באפשרותך:

עובדים על זה, חכו פה רגע... בודקים את פרטי האשראי... מבצעים תשלום מאובטח... מאשרים את הרכישה במערכת... משייכים את הפעולה למנוי 'עסקן' שלך... מעבירים לביצוע צוותי השירות... מוודאים שלא שכחנו כלום... סיימנו, תתחדשו!

התחל צ'אט
היי,
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן